מצא אותנו ב-Google+
הזהב בעליית הגג שלך
0

משום מה יש נטייה להרבה מפרסמים לחשוב שאין לידים איכותיים ברשת המדיה של גוגל ושרוב הלידים שיגיעו משם יהיו ברמה נמוכה יחסית ללידים מחיפושים בגוגל.

לרוב התחומים הנחת היסוד הזו לא תהיה נכונה והיא גם גורמת למפרסם להשאיר המון כסף על השולחן!

שנים שאני מפרסם ברשת המדיה של גוגל ומייצר משם לידים איכותיים עבור הלקוחות שלי שהופכים ללקוחות משלמים.

איכות הליד נקבעת רק לפי 2 פרמטרים שאינם קשורים לכך שהליד הגיע מחיפוש או מ"התקלות במקרה" במודעה שלי באחד האתרים ברחבי האינטרנט.

2 הפרמטרים הם:

1. האם השרות/מוצר שלי פותר לגולש שהגיע לאתר שלי כאב או בעיה או צורך שקיים אצלו.

2. האם הצלחתי להעביר לו את המסרים החשובים על הפתרון שלי בצורה ברורה ומשכנעת.

אם שניהם מתקיימים אז איכות הליד שמגיעה אלי תהיה גבוהה ולעיתים אף יותר גבוהה מלידים מחיפוש בגוגל.

כשלקוח מחפש משהו בגוגל הוא כמעט תמיד יכנס לכמה אתרים וישווה אותך בין ספקים ופתרונות שונים ויהיה לו המון מידע שעלול לגרום לו להתעכב עם ביצוע העסקה דוקא איתך.

לעומת זאת אם הגיע לאחר שקרא כתבה בYNET ונתקל בפרסום שלך שמשך את תשומת ליבו אז לא תמיד הוא ימשיך במחקר על הנושא ויצור קשר גם עם מתחרים שלך.

מה גם שקליק מגוגל חיפוש ברוב המקרים יהיה יקר ב-200-700% מקליק ברשת המדיה של גוגל.

אז חשוב טוב לפני שאתה מחליט שאתה רוצה רק לידים מגוגל ואתה מתעלם מרשת המדיה של גוגל.

Post comment

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

עקבו אחרינו בפייסבוק

שותף מוסמך Google-Partners

GooglePartner

מידע שימושי

ממליצים על מני ונטורה

  • ~ ערן שטרן

    "ערן שטרן, מ"הקוד המנצח" ממליץ על מני ונטורה, שיצר אלפי הרשמות לרשימת התפוצה של ה"קוד המנצח". "

  • קרא עוד המלצות »