מצא אותנו ב-Google+

לידים איכותיים

איך אפשר לפרסם ולגרום לרוב הלידים להיות "לידים איכותיים"?

המטרה של כל "קמפיין באינטרנט" היא לייצר מכירות ולהגדיל את כמות הלקוחות של החברה בסופו של דבר.(גם קמפיין של מיתוג-זו מטרתו הסופית) וזה קורה כאשר "יש עם מי לדבר" וכל "ליד" שנכנס יודע על מה מדברים איתו כשחוזרים אליו והוא מצפה לשיחה שממשיכה את המסרים שחווה בדף הנחיתה.

ליד איכותי נוצר כאשר המסר שמופיע בדף הנחיתה הוא פשוט וברור ואינו "מתחפש" למשהו מאוד אטרקטיבי אך לא הכי ברור.

מומלץ מאד לספק כמה שיותר פרטים על השרות/המוצר כדי שאם מישהו החליט למלא פרטים בטופס צור קשר,אז הוא יבין בדיוק למה לצפות מאיש המכירות שאמור לחזור אליו.

דף נחיתה טוב שאחראי על יצור של הרבה לידים איכותיים יכיל ברוב המקרים כותרת שמושכת תשומת לב וגורמת לגולש להמשיך לקרוא,כותרות משנה  וטקסטים ש"מדברים" על הגולש וה"בעיה" שלו יותר מאשר על החברה והשרות המוצע למכירה. ראה דוגמא: דף נחיתה לשיווק תוכנה לטיפול בהפרעות קשב וריכוז

הרבה אנשים "משייטים" עם העיניים ולא קוראים את כל הטקסט ובכל זאת עדיף שיהיה כמה שיותר טקסט רלבנטי ומעניין בדף הנחיתה וזה בסדר גמור שהוא נראה "עמוס".

וידאו יכול להוסיף המון ולשפר את כמות הלידים וגם לייצר אמינות וסוג של "שבירת קרח" עם הגולש שכבר צפה בחברה שאולי תעשה איתו עסקים.ראה דוגמא : דף נחיתה לשיווק מכללת פסגות שוקי הון

 

אייקונים מוכרים וידועים כמו תו תקן או תו אמון הציבור וכד' משפרים את כמות הלידים.

ראה דוגמא: דף נחיתה לשיווק מיני-ברים

רצוי גם לציין מחירים כשמדובר במוצרים למכירה וכשהמחיר הוא מחיר תחרותי. הגולש שמילא פרטים כבר יודע בדיוק את המחיר ואת היתרונות של המוצר וכעת רק נותר לאיש המכירות לתת הרגשה טובה ובטוחה לקונה הפוטנצאלי ולספק תשובות להתנגדויות והמכירה תבוצע.

 

אנחנו ב"מרקטינג אוטופיה" משתמשים בידע ונסיון של שנים כאשר אנו בונים דף נחיתה ולא מתפשרים על יחס המרה. אנחנו נשנה,נוסיף,נערוך את הדף עד שהוא יהיה הדף המושלם ליצירת לידים איכותיים לקמפיין שלך באינטרנט.

עקבו אחרינו בפייסבוק

שותף מוסמך Google-Partners

GooglePartner

מידע שימושי

ממליצים על מני ונטורה

  • ~ ערן שטרן

    "ערן שטרן, מ"הקוד המנצח" ממליץ על מני ונטורה, שיצר אלפי הרשמות לרשימת התפוצה של ה"קוד המנצח". "

  • קרא עוד המלצות »