מצא אותנו ב-Google+

"מעפיפון למטוס סילון"

עד היום שוחחתי עם למעלה מ-3000 בעלי עסקים ויש מכנה משותף לאלה שהצליחו ולאלה שסגרו את העסק תוך שנתיים.
המצליחים שבחבורה ידעו ברוב המקרים לאן הם רוצים להגיע והייתה להם תמונה ברורה ומנצחת של העסק שלהם. הם לא התמהמהו ועשו כל פעולה שקשורה בעסק בחשק ובהתלהבות. הם השקיעו ימים ולילות בקורסים,סדנאות,קריאת חומרים באינטרנט ועוד .
רובם המוחלט גם אהב את מה שעשה ולא בחר בסוג העסק הזה רק כי שמע "שיש בזה הרבה כסף".
אנחנו עם מיוחד שתמיד חושב שהענף שהשכן/חבר/אח/בן דוד בחר הוא הרבה יותר רווחי מהעסק שלנו.

תתפלא,בכל ענף יש עשירים ויש פושטי רגל.ההצלחה שלנו תלויה ב-10 גורמים עקריים.

אז איך קורה שעסק הופך מעפיפון למטוס סילון?

1. מקצועיות וידע מעודכן בתחום העסק.

2. רצון להצליח מתוך אהבה לתחום (ולא מתוך תאוות בצע).

3.נכונות להשקיע הרבה זמן ואנרגיות (לפחות בשנים הראשונות,אח"כ אפשר "לשחרר" ולהנות גם מדברים אחרים)

4.יצירה של שרות או מוצר שהשוק רוצה ולא רק "צריך" ,רוב הדברים שאנו קונים אנחנו ממש לא צריכים אבל מישהו גרם לנו לחשוב שאנו צריכים אותם ולכן רצינו וקנינו. (10-25% מהקופונים שנרכשים באתרי קניות חברתיות אינם ממומשים לעולם)

5. הבנה מוחלטת של הכאב או העונג של קהל היעד שאני רוצה למכור לו.(סקרים,שיחות עם לקוחות,צפייה בדיונים בפורומים או בפייסבוק בקבוצות שקשורות לתחום שלי),אם אני מאוהב במוצר שלי והלקוח רוצה משהו אחר למרות שהמוצר שלי הרבה יותר מתאים לו אז חבל לי על הזמן.

6.התמקדות במומחיות נישתית תוך כדי ויתור על :"כן,אנחנו גם עושים את זה ואת זה ואת זה…אני אשלח לך הצעה…".

7. יצירה של מסרים שיווקים "חזקים" ורגשיים שמניעים לפעולה.אנשים הם אוסף של רגשות וחוויות שעטוף בגוף ולא להיפך.כשנצליח "לדבר" אל הרגש ולעורר "חוויות" טובות מהעבר או מהעתיד אז נקבל את התוצאה והפעולה המבוקשת מהאדם שמולנו. יש אימרה מפורסמת :"דבר אל הלב כדי שהשכל יבין והיד תשלח אל הכיס"

8. חשיפה רחבה של המסרים השיווקיים באופן קבוע.(או שתבנה רשימת תפוצה ענקית או שתשקיע כסף בפרסום,או שתיצור מוצר ושרות כל כך מהפכניים שכולם ידברו עליו וכל התקשורת תפרסם אותך בחינם.קשה להצליח עם רשימה קטנה ו-350 ש"ח בחודש כתקציב פרסום).

9.יכולת לקבל הרבה פניות ולטפל בהן. כבר קרה לי שהצלחתי לייצר לעסק מסויים מעל 80 פניות ביום אבל בגלל שלא הייתה לו יכולת לטפל במכירה הוא פשוט נבהל והעדיף ש"נצליח פחות" ונייצר לו רק 10-20 ביום.

10. יכולת מכירה מעולה ושרות לקוחות יוצא דופן. אם אתה לא "אלוף" במכירות אז תמצא מישהו כזה או אפילו כמה כאלה כי הם בעצם יביאו את הכסף ויגשימו עבורך את החלום. גם אם השיווק שלך יהיה הכי יעיל בעולם, בלי אנשי מכירות מעולים רוב הפניות שתקבל "ילכו לפח" ובדרך יקחו איתם הרבה זמן ואנרגיות.לעסק מצליח יש מערך שיווק וגם מערך מכירות מעולים.

זכור תמיד,

האל האדיר שלנו יצר שפע שמספיק לכל אחד ואחת.

אתה יכול לבחור בין לבצע "השתדלות" ופעולות נכונות ולהנות מהשפע או להסתפק במה שהשגת עד היום.

רק 3% מהאנשים מצליחים לחיות איך שהם רוצים.

אם אתה רוצה להיות אחד מהם אז יש סיכוי גבוה שאוכל לעזור לך בחלק של השיווק המנצח.

בהצלחה

מני ונטורה

 

עקבו אחרינו בפייסבוק

שותף מוסמך Google-Partners

GooglePartner

מידע שימושי

ממליצים על מני ונטורה

  • ~ ערן שטרן

    "ערן שטרן, מ"הקוד המנצח" ממליץ על מני ונטורה, שיצר אלפי הרשמות לרשימת התפוצה של ה"קוד המנצח". "

  • קרא עוד המלצות »